Have fun: jaarverslag 2016 uit!

Op 30 mei verscheen het jaarverslag van onze sector over 2016: een kleurrijk magazine vol inspirerende verhalen, gecombineerd met het plezier dat we dagelijks aan ons materiaal beleven.

2016 was een jaar waarin vele nieuwe en spannende dingen plaatsvonden. Focus op nieuwe markten, producten van onconventionele grondstoffen, machines die worden herstart en flitsende nieuwe positioneringskeuzes. Het bruist!

Gezamenlijk krijgen we mooie dingen voor elkaar. In onze innovatieagenda ‘Creating Sustainable Fibre Solutions’ werken professionals uit de sector samen aan vraagstukken op het gebied van nieuwe grondstoffen en duurzame energievoorziening. Sinds kort voegen we daar ‘doorbraken in energiebesparing’ aan toe: een zoektocht naar nieuwe, energiezuinige manieren van papier en karton maken. Daarnaast intensiveren we de samenwerking op het gebied van veilig werken. Een veilige werkomgeving voor alle mensen in onze sector is onze grootste prioriteit.

Ten slotte: we maken producten waar miljoenen mensen heel veel plezier aan hebben. Of het nou een middag shoppen, een potje tafelvoetbal met vrienden of de aankoop van een LP van Justin Bieber is: papier en karton spelen de hoofdrol. In dit jaarverslag beleeft u de funfactor van ons materiaal.

Heel veel leesplezier!

op jaarverslag.vnp.nl vindt u heel overzichtelijk de afzonderlijke artikelen uit dit jaarverslag!